lørdag 13. mars 2010

Livet består av mange valg :)

Da har jeg kuret meg nedi sofaen med pc'n på fanget, klar for å tilbringe noen timer i bloggverdenen. Veldig mye å utforske, men det blir vel etterhvert :) Har en plan om å få lagt inn noen bilder, men vet ikke helt om det blir ikveld.

I går hadde jeg fri fra jobb, og dagen ble brukt flittig til planlegging av husbygging, jeg synes det er veldig vanskelig å måtte velge ut så mye av interiøret før vi i det hele tatt har begynnt å grave tomta, men det er sånn byggfirmaet vil ha det..
I går besto dagen av farting rundt omkring for å se på baderomsinnredninger og fliser, konklusjonen etter dagen var at det var veldig mye snasent å velge i.. Så valgene får vi ta en annen dag:) Det hadde kanskje vært litt enklere hvis man fikk tegnet bad på samme måte som man tegner et kjøkken, da hadde det vært lettere å se for seg om flisene passer sammen osv.. Hvis det er noen som vet om et sånt program, så tas tips imot med STOR TAKK :)

Kjøkken innredning må også velges ut i løpet av de første dagene, der er det jo også mye fint å velge i.. Meen, der tror jeg nesten vi har bestemt oss;) Har smeltet for et landlig og nostalgisk kjøkken fra Sigdal, skulle bare prøvd å fått ned prisen på en eller annen måte først :P
Skal oppdatere dere mer og legge ut noen inspirasjons bilder en dag senere, nå skal jeg "mekke" mer på denne bloggsiden min:)

Ha en flott lørdagskveld!

Klem

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar