mandag 5. april 2010

Prosjekt speilbuffet ferdig :)

Endelig kommer innlegget om den ferdige speilbuffeten med nye knotter og det hele. Det begynner vel strengt tatt å bli en stund siden den var ferdig, men har vært treig med bloggingen.. Skal skjerpe meg nå!!



Knottene hadde jeg bestemt meg for å ha og måtte derfor ta turen til Nina i Paradiset


Veldig fin butikk hun har fått til der inne må jeg si. Det var ikke store plassen, men du verden så mye fint å se på, kunne sikkert gått der en hel dag.
Fant meg også en fin vinduslampe, den har riktig nok ikke fått plass i vinduet ennå, men det blir. ( Må bare huske å kjøpe lenger ledning en dag) Det er så "gresse" med stikkontakter i den lille leiligheten vår, men har stor tro på at den blir knall når den kommer seg opp :)



Nei nå takker jeg for meg for denne gang, men har flere innlegg på hjertet så vi får se hva kvelden bringer :)

Ha en fin kveld alle sammen:)


post signature

1 kommentar:

  1. Speilbuffeten din ble fin med disse knottene. Jeg må ta meg en tur til Nina og se på butikken hennes jeg også. Jeg vil bare vente til det blir mer vår slik at jeg får studert den flotte hagen hennes med det samme :)

    SvarSlett