tirsdag 6. april 2010

Kose/ sløvedag ;)

D ble en fin avsluttning på påsken, sto opp til strålende sol i Malmefjorden i går.
Både jeg og min kjære hadde samme planer for dagen, nemlig avslappning:) Derfor ble dagen startet med en god frokost med påfølgende kaffe på verandaen, og på verandaen der ble vi.. NÅ ER DET VÅR !!
Storkoste meg rett å slett der jeg satt å bladde for hmhmmte gang i siste utgavene av Vakre Hjem og Jeanne d' Arc Living magasinet :) Det morsomme er at jeg oppdager noe nytt hver gang jeg blar i de bladene :)



På ettermiddagen dro vi ut på tomta en liten tur, måtte jo se om snøen hadde smelta osv. Ååååå som jeg gleder meg til vi kan begynne å sette spaden i jorda:) Det var ihvertfall kjempefint der i går, med sola som skinnte og all ting :)
Vi satt lenge oppi skogkanten å nøt utsikten..


Her ser dere altså Fjordgløtt tomta vår:)


post signature

4 kommentarer:

  1. Kjempe fin utsikt fra tomta da Katrine :))

    SvarSlett
  2. Utrolig flott utsikt dere har fra tomta ja :)

    SvarSlett
  3. Gleder meg til å komme på besøk neste vår og sitte på verandaen og nyte verdens flotteste utsikt :)

    SvarSlett
  4. Hei på deg.

    Så fin utsikt da!!! Å koselig blogg. :o)

    Takk for at du var med på min give away, bedre lykke neste gang. ;o) Å takk for hyggelig kommentar.

    Ha en fin dag.

    Klem Simone ;o))

    SvarSlett