mandag 10. mai 2010

Mai...

Her har det jaggu vært lite aktivitet i det siste du.
Har egentlig masse jeg kunne blogget om, men vi har bare en data i hus for tiden så jeg har liksom ikke funnet rom til det. Skal skjerpe meg :)
Kalenderen viser mai måned, men ute er det ikke mye som minner om mai akkurat. Her har vi regn, sludd, snø og sol, helst alt på samme dag. En smule deprimerende spør du meg, men nå skal jeg ikke syte mer over været. (Er nemlig fullstendig klar over at det er ingenting å gjøre med det) :)

Mai er jo den O store konfirmasjonsmåneden, mange glade ungdommer rundt omkring med dollar tegn i øynene :) Skulle ønske jeg også var konfirmant igjen, gavedryssene har jo tatt helt av i forhold til hva de var når jeg stod for presten!
Vi har vært så heldige at vi har vært i hele 3 konfirmasjoner på 2 helger nå (nesten godt gjort at ingen krasjet).

Første ut var Lauritz forrige søndag. Han er Vidar's eldste fadder gutt.



Nå på lørdag var det min eldste fadder jente Helmi Marie som sto for tur, helt utrolig rart å tenke på at hun har blitt så stor synes nå jeg da. Husker barnedåpen hennes som om den var i går, hun ble faktisk døpt i 24.mars (9mnd igjen til jul! Ref Prestens tale den dagen) samme år som jeg sto konfirmant.



I går var det Vidars søskenbarn Anna sin tur.



3 flotte ungdommer som har hele livet foran seg, og 3 hyggelige selskap med masse god mat og fin sang.

På husfronten har det vært rolig en stund, vi venter på godkjenning av byggesøknaden fra kommunen( og vi venter, og vi venter) Idag er det akkurat en mnd siden jeg var der første gang å "purret på" for å få svar, da skulle jeg få svar dagen etter, og sånn går dagene... Har hatt kontakt med saksbehandleren 2-3 ganger i uken og hver bidige gang sier han at det ikke er en komplisert sak, og at vi skal få svar dagen etter.(Grmfrmfrmrrr, grenser til makt misbruk spør du meg) Kan vel si det sånn at lunta har blitt kortere og kortere, og nå er det nesten tomt.. MEEEN vi satser på imorgen nå :) Har sååå lyst å komme igang!!

Nå skal jeg kaste meg irundt å diske opp med en middag til min bedre halvdel kommer hjem fra jobb.

Ha en fin kveld alle sammen.

post signature

1 kommentar:

  1. Flotte konfirmanter Katrine, kjekt med konfirmasjoner, masse god mat og..
    Håper det blir fortgang på byggefronten snart, jeg følger kjempespent med :)

    SvarSlett